کمپین بزن بریم کیش یکی از اقدامات بزرگ طرح مرجان است که در راستای بهبود بخشیدن به گردشگری جزیره زیبای کیش میباشد.
هدف کمپین بزرگ بزن بریم کیش، باز معرفی جزیره زیبای کیش به گردشگران و جامعه هدف، جذب گردشگران داخلی و خارجی با نهایت حس رضایتمندی از سفر به جزیره و طراحی و توسعه شبکه ارزش گردشگری پایدار جزیره زیبای کیش است.
با هدف توسعه و بهرهوری ظرفیتهای طرفین در راستای اجرای کمپین بزن بریم کیش و ایجاد جذابیت برای کیشوندان و گردشگران عزیز و با تلاشهای فراوان تیم فعال و مدیریت کمپین بزن بریم کیش، این کمپین با hop on-hop of برای همکاری به توافق رسید.
یکی از جذابترین و جدیدترین گشت جزیره کیش هاپ آن هاپ آف است. hop on-hop of یک اتوبوس 2 طبقه که دارای سیستم تهویه مطبوع است و طبقه بالا بدون سقف میباشد تا گردشگران از محیط جزیره کیش لذت ببرند. این اتوبوس دو طبقهی قرمز رنگ، دارای 3 گشت صبح، عصر و در روزهای گرم جزیره گشت شبانه نیز دارد.
توافقهای این دو کمپین، طراحی و اجرای 6 گشت نوآورانه و جذاب شامل:
گشت زیستشبانه، گشت مسئولیتهای اجتماعی، گشت مادر و کودک، گشت ویژه دانشآموزان و گشت علمی از جمله فعالیتهای مشترک خواهد بود.
هدف از این توافق، معرفی کامل جزیره زیبای کیش از لحاظ جغرافیایی به گردشگران، آشنایی با تمدن و گذشتهی جزیره کیش، معرفی و ورود به تمامی مراکز خرید و استفاده از تخفیفهای مراکز، ایجاد روحیهی تیمی برای کودکان و نوجوانان گردشگر، ایجاد حس مسئولیتپذیری در کودکان و نوجوانان با گشت مسئولیتهای اجتماعی، آشنایی با مراکز تفریحی برای کودکان در گشت کودک و مادر و… است.