digital-marketing-banner

بازاریابی دیجیتال

طرح مرجان با همکاری نشریه اینترنتی کیش مگ، در نظر دارد با هدف استفاده از ظرفیت تبلیغات دیجیتال در رسانه‌های مختلف، شرایطی را فراهم سازد تا تمامی ذینفعان و جوامع مختلف در این طرح بتوانند کسب و کار خود را در فضای دیجیتال به علاقمندان سفر و گردشگری معرفی نمایند.

بنر دیجیتال مارکتینگ

کیش‌مگ

کیش مگ اولین نشریه اینترنتی ایران بوده که با بهره‌مندی از مفاهیم و ابزارهای روز دنیا همچون هوش مصنوعی، دیتاساینس، داده‌کاوی و… توانسته فرصت‌های ویژه‌ای را برای معرفی جزیره کیش در سطح ملی و بین‌المللی فراهم آورد. این نشریه با اخذ مجوز از معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به شماره 1402/21105312 در فروردین سال 1402 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نموده است.

کیش مگ توانسته با برقراری ارتباط از طریق اسکریپت و API با بیش از 15 هزار وبسایت و اپلیکیشن ایرانی شرایطی را فراهم آورد تا برندهای فعال در جزیره کیش بتوانند با کمترین میزان بودجه (حداقل 5 میلیون تومان) تبلیغات خود را به صورت رایگان به میلیون‌ها بازدیدکننده ایرانی در سراسر کشور نمایش داده و صرفا با هر کلیک بر روی تبلیغ خود هزینه‌ای بسیار جزئی بپردازند.

کیش مگ موکاپ

بازاریابی دیجیتال چیست؟

حضور آنلاین و مستمر در بسترهای مختلف دیجیتالی

همانطور که می‌دانید، امروزه فضای دیجیتال تبدیل به دنیایی موازی شده که انسان‌ها، زمان زیادی از زندگی خود را (حتی گاهی بیشتر از زندگی غیردیجیتال) در آن سپری می‌کنند. از جمله استفاده‌هایی که افراد از فضای دیجیتال می‌نمایند می‌توان به جستجو در موتور جستجوی گوگل، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بازی‌ها موبایلی، پلتفرم‌های مشاهده‌ی ویدیو و… اشاره کرد.

لذا همانطور که تبلیغات در فضای سنتی همچون تابلوهای تبلیغاتی، کارت ویزیت، تراکت، بروشور، کاتالوگ و… جهت معرفی یک برند از اهمیت بسزایی برخوردار بوده، استفاده از ظرفیت تبلیغات دیجیتال نیز بسیار حائز اهمیت و حتی در مواردی مهمتر از تبلیغات سنتی می‌باشد.

مزایای بازاریابی دیجیتال

کاهش هزینه و افزایش نرخ بازگشت سرمایه

نمایش تبلیغ هدفمند
تمامی انواع تبلیغات به افرادی نمایش داده می‌شوند که احتمال سفر آن‌ها به جزیره کیش بیشتر است.
بازدید میلیونی رایگان
میلیون‌ها بار توسط مخاطبان هدفمند که قصد سفر به جزیره کیش را دارند به صورت کاملا رایگان دیده شوید.
گزارش دقیق و آماری و تحلیلی
چند نفر تبلیغ را مشاهده کرده‌اند؟ چند نفر بر روی آن کلیک کرده‌اند؟ چند نفر فرم مورد نظر را تکمیل کرده‌اند؟ و...
بهینه‌سازی محتوای تبلیغاتی
هوش مصنوعی به شما اعلام خواهد کرد کدام محتوای تبلیغاتی جذابیت بیشتری برای مخاطبان داشته.
بهینه‌سازی خدمات و محصولات
هوش مصنوعی به شما اعلام خواهد کرد چه ویژگی‌هایی از یک دسته محصول یا خدمت مورد استقبال بیشتری قرار گرفته.
هدف‌گیری مجدد مخاطبان
هوش مصنوعی، با توجه به علاقه‌مندی افراد، آن‌ها را دسته‌بندی کرده و هر دسته با محتوای متناسب‌تری مجدداً هدف‌گیری خواهند شد.
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

نمونه محتواهای تبلیغاتی

در وبسایت ورزش سه

انواع روش‌ها

تبلیغات همسان
تبلیغات همسان

متناسب با ساختار سایت نمایش‌دهنده

تبلیغات همسان یا Native یکی از متدهای نوین در تبلیغات بوده که برندهای بزرگ دنیا همچون بنز، رولکس، اپل، گوچی، نتفیلیکس و… از آن در راستای افزایش تعامل با افراد علاقه‌مند به صنعت خود استفاده می‌نمایند. در این روش محتوای تبلیغاتی برند به شکل پویا بوده و متن و تصویر آن متناسب با ساختار وبسایت مورد نظر به صورت خودکار تغییر می‌کند. همین عامل موجب می‌شود تا بیننده تا حد زیادی متوجه تبلیغاتی بودن محتوا نشده و احتمال کلیک و مشاهده آن مطلب به طرز چشمگیری افزایش یابد. در این نوع از تبلیغ معمولا محتوا در قالب یک خبر منتشر می‌گردد.

در این روش نمایش تبلیغ کاملا رایگان بوده و صرفا بابت کلیک بر روی تبلیغ از حساب شما مبلغ اندکی کسر خواهد شد.

تبلیغات بنری
تبلیغات بنری

متحرک و جذاب

تبلیغات بنری را به جرأت می‌توان از نوستالژیک‌ترین روش‌های تبلیغاتی در دیجیتال مارکتینگ به حساب آورد. در این روش که هنوز طرفدران بسیاری در سراسر دنیا دارد، بنرهای تبلیغاتی متحرک شما در ابعاد مختلف در وبسایت‌ها نمایش داده شده و موجب افزایش آگاهی از برند شما خواهد شد. تمایزی که همکاری با نشریه اینترنتی کیش‌مگ و بیش از 2000 وبسایت متصل به آن برای افراد در بر خواهد داشت، هوشمند بودن نمایش بنرها به افراد هدف می‌باشد. به عنوان مثال بنر معرفی کشتی تفریحی صرفا به افراد علاقه‌مند به تفریحات دریایی نمایش داده خواهد شد.

در این روش نمایش تبلیغ کاملا رایگان بوده و صرفا بابت کلیک بر روی تبلیغ از حساب شما مبلغ اندکی کسر خواهد شد.

پوش نوتیفیکیشن
پوش نوتیفکیشن

جلب توجه حداکثری

نشریه اینترنتی کیش‌مگ با دسترسی به API بیش از 15 هزار وبسایت و اپلیکیشن موبایلی این امکان را فراهم می‌آورد که پوش نوتیفیکیشن بر اساس منطقه و علاقه‌مندی افراد به آن‌ها ارسال شود. با توجه به اینکه اینگونه از پیام‌های تبلیغاتی توجه بسیاری را جلب می‌نماید، مرتبط بودن تبلیغ به افراد هدف بسیار حائز اهمیت است. نشریه اینترنتی کیش‌مگ با همراهی طرح مرجان کیش، شرایطی را فراهم آورده تا به کمک ابزار هوش مصنوعی بتوان، پوش نوتیفکیشن معرفی کسب‌وکارهای فعال در جزیره کیش را کاملا هدفمند از مبدأ به گردشگران ارسال نماید.

در این روش نمایش تبلیغ کاملا رایگان بوده و صرفا بابت کلیک بر روی تبلیغ از حساب شما مبلغ اندکی کسر خواهد شد.

تبلیغات درون‌برنامه‌ای

تبلیغ اپلیکیشن و دعوت به نصب

آمار نصب و استفاده از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی، روز به روز افزایش یافته و  به جرأت می‌توان گفت هر فردی در دنیا و کشور ایران حداقل یک اپلیکیشن در گوشی موبایل خود نصب نموده و هر روز از آن استفاده می‌نماید. یکی از روش‌های تبلیغاتی پیشنهادی کیش‌مگ و طرح مرجان نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی می‌باشد. کیش‌مگ با دسترسی به APIهای بازارهایی همچون گوگل پلی، کافه بازار، مایکت و… شرایطی را فراهم آورده تا بتوان کسب‌وکارهای فعال در جزیره کیش را در تمامی اپلیکیشن‌های ایرانی نمایش داده و اهدافی همچون افزایش آگاهی از برند، جذب مشتری جدید، نصب اپلیکیشن و… را با کیفیت بالایی انجام داد.

در این روش نمایش تبلیغ کاملا رایگان بوده و صرفا بابت کلیک بر روی تبلیغ از حساب شما مبلغ اندکی کسر خواهد شد.

تبلیغات ویدیویی
تبلیغات ویدیویی

افزایش سهم ذهنی برند

همانطور که می‌دانید این روزها محتواهای ویدیویی بیشترین طرفدار را در بین استفاده کنندگان از موبایل، کامپیوتر، لپ‌تاپ و تبلت داراست. به همین دلیل هم نمایش تبلیغ در ابتدا، انتها و در بین نمایش یک ویدیو، فرصتی ویژه برای تمامی کسب‌وکارها و برندهاست. طرح مرجان و نشریه اینترنتی کیش‌مگ با دسترسی به API پلتفرم‌هایی همچون آپارات، جعبه، تماشا، نماشا، فیلیو و… در نظر دارند کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ خود را با محتوای ویدیویی در این رسانه‌ها منتشر نموده و در کنار افزایش آگاهی از برند و سهم ذهنی برند، اطلاعاتی همچون شماره موبایل، ایمیل و… را جمع‌آوری نموده و در اختیار برندهای عضو این طرح قرار دهد.

در این روش نمایش تبلیغ پولی بوده و به میزان تعداد نمایش، مبلغ اندکی از حساب اعضا کسر خواهد شد.

Email & SMS Marketing

جذب مشتری جدید و افزایش فروش

شاید باورتان نشود! اما بازاریابی پیامکی و ایمیلی هنوز هم جزو بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال بوده و نرخ بازگشت سرمایه را به طرز چشمگیری افزایش خواهند داد. مهمترین شرط اثربخشی این روش، ارسال هدفمند، هوشمندانه و مداوم است. در صورتی که در این روش از یک بانک اطلاعاتی خام استفاده شود اثر معکوس و منفی برای برندها در پی خواهد داشت. کیش‌مگ و طرح مرجان در نظر دارند با ایجاد یک پایگاه داده عظیم از اطلاعات طبقه‌بندی شده شماره موبایل و ایمیل، ارسال‌های هدفمندی را به افراد مختلف در سراسر کشور داشته و بدین ترتیب نرخ بازگشت سرمایه‌ی کسب‌وکارهای عضو را افزایش دهند. 

در این روش هزینه بابت ارسال پیامک و ایمیل از حساب اعضا کسر خواهد شد.

تعداد رسانه‌های ملی

رسانه‌های همراه نشریه کیش‌مگ

وبسایت‌ها
0 +
اپلیکیشن‌ها
0 +
شبکه‌های اجتماعی
0 +

شروع همکاری

قصد دارم در کمپین‌های بازاریابی دیجیتال طرح مرجان سهیم شوم

[gravityform ajax="true" id="4" title="false"]